Inloggen

Ik kan niet inloggen, wat nu?

Je bent hier gekomen omdat je waarschijnlijk niet in kon loggen of een vraag hebt over het inloggen bij E-nursing.
Hieronder volgt de instructie om opnieuw in te kunnen loggen op onze vernieuwde website.

We willen je vragen opnieuw een wachtwoord aan te vragen (klik op wachtwoord vergeten in het inlogscherm) en de aanwijzingen te volgen op het scherm.
Dit heeft verschillende redenen.
We willen er zeker van zijn dat jij de bewuste cursist bent die inlogt en niet iemand anders (dit onder andere in het kader van de nieuwe privacywet). We willen je ook vragen nogmaals al je gegevens te controleren bij je cursist gegevens. Deze gegevens zijn van belang om eventuele punten te kunnen uploaden naar het kwaliteitsregister en juist te kunnen plaatsen op een te behalen certificaat.

Let op: het BIG registernummer bestaat uit 11 cijfers! Bestaat jouw BIG registernummer uit 10 cijfers, plaats er dan een 0 voor. Zo kom je op 11 cijfers.
Het V&VN-klantnummer bestaat uit 6 cijfers!

Het opvoeren van je punten gaat geheel automatisch. Na het behalen van de eindtoets worden de punten meteen bijgeschreven.
Kloppen je gegevens niet ten tijde van het behalen van het certificaat, geen nood.
We kunnen dan achteraf je punten alsnog opvoeren, echter zijn hier administratiekosten aan verbonden.
Het is dus erg belangrijk deze gegevens vooraf goed te controleren.

Mocht het inloggen daarna nog niet gaan controleer dan goed of je gebruikte e-mail adres wel klopt. Sommige cursisten hebben meerdere cursistenaccounts (dus zijn met meerdere e-mail adressen bekend bij E-nursing), die soms door elkaar heen gebruikt worden.

We hopen je hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Team E-nursing

0